Wednesday, March 11, 2009

The SUCKS!!! DAY!!!!

Smalam....

hahahahaha..geli ati aku tekantoi blog nie ngan awek tercayang aku...kantoi bodo ja..isk isk...malu gilakk...ayang sorry coz tak gtau ayang yg patar ade blog uhhuhu..tats y dulu im askin u "best ke ade blog nieh?" ternyata cam best... :)

Hari Ini...

Hari yang paling buruk dalam skali yg penah aku hadapi..more sux then perang dunia ke-2.. org yg tersayang mengeluarkan kata2 kesat..atas sbb perangai aku yg tak berubah "melayan" perempuan walaupun not in special relationship with that person...maybe die dah pendam perasaan marah aku lame gile..well lelaki tak boleh dipercayai ..yeah tat correct but not all lelaki cam tu..maybe dalam 1000 tu..ade 1 je macam tu..n aku tatau aku yg cam mana..tapi bagi cayang aku..aku dikalangan lelaki yg tak boleh dipercayai..die betul...die segala2nyer bagi aku..tapi aku tak menghargai ape yg die bagi kat aku..aku pun tatau kenape..tak salah berkawan..tapi salah bile berkawan n calling sayang² antara satu sama lain...sape yg tak sakit ati..balak sendiri panggil org yg tak penah jumpe sayang..u all gurl out there...sure sakit ati aite? Maybe mental problem? sbb tak gheti2 bahasa yg cayang aku ni sayang aku sangat2..or not my time to get any special relationship with any gurl@women? maksudnyer aku tak matured lagi..tak matured dalam special relationship..the matured guy look like but got childish manner in side his brain....thats me...im still childish..sorry ayang coz i not make ur day :(

No comments:

Post a Comment